27/11/2025 18:06 | #9994671

Siteyi yapan Sezerler İnşaat, Hurma'da pek çok proje bitirmiş ancak oturduğumuz siteyi bitirmeden satmış gibi. Ses yalıtımı inanılmaz kötü, ciddi anlamda mahremiyetiniz yok, yan dairelerle duvarlar ardından konuşacak kadar berbat bir yalıtımdan bahsediyorum. Böyle bir sitede yapı ve deprem kalitesini varın siz düşünün... Nacizane fikrimdir, bir daha asla bu firmanın yaptığı evde oturmak istemem, sizler de almayın derim.

    Beğendiklerim
  • [✓] Altyapı iyi, su baskını sorunu yok
  • [✓] Komşuluk ilişkileri iyi
  • [✓] Hayvan dostu bir yer
  • [✓] Asansör bakımı düzenli yapılıyor
  • [✓] Toplu taşımaya yakın
    Beğenmediklerim
  • [X] Fiber internet altyapısı yok
  • [X] Ses izolasyonu kötü
  • [X] Kapalı garaj yok
  • [X] İnternet altyapısı kötü
  • [X] Otopark sorunu var
  • [X] Çok gürültülü

  • Görsel Seçilmedi
  • Bu gönderiye yorum yapılmamış.

  • Yorum yapmak için giriş yapabilirsiniz.
23/11/2025 15:14 | #3577066

Aksu macun mahallesinde bulut sokak civarında yoğun bir koku var yandakı tavuk çiftliğinden geldiğini düşünüyorum

    Beğendiklerim
  • [✓] Altyapı iyi, su baskını sorunu yok
  • [✓] Trafik yoğun değil
    Beğenmediklerim
  • [X] Fiber internet altyapısı yok
  • [X] Ses izolasyonu kötü
  • [X] Komşuluk ilişkileri iyi değil
  • [X] Kapalı garaj yok
  • [X] Yönetim iyi çalışmıyor
  • [X] Otopark sorunu var
  • [X] Toplu taşımaya uzak
  • [X] Isınma izolasyon sorunu var

  • Görsel Seçilmedi
  • Bu gönderiye yorum yapılmamış.

  • Yorum yapmak için giriş yapabilirsiniz.
23/09/2025 17:02 | #5927824

otopark sorunu var sürekli tozlu bir yer. hava nemli herkese uygun olmayabilir. rutubet oluyor.

    Beğendiklerim
  • [✓] Altyapı iyi, su baskını sorunu yok
  • [✓] Trafik yoğun değil
  • [✓] Aidatlar bütçe dostu
  • [✓] Fiber internet altyapısı var
  • [✓] Ses izolasyonu iyi
  • [✓] Komşuluk ilişkileri iyi
  • [✓] Hayvan dostu bir yer
  • [✓] İnternet altyapısı iyi
  • [✓] Asansör bakımı düzenli yapılıyor
  • [✓] Yönetim iyi çalışıyor
  • [✓] Yeni bina
  • [✓] Sessiz sakin
  • [✓] Güvenlik sorunu yok
    Beğenmediklerim
  • [X] Kapalı garaj yok
  • [X] Otopark sorunu var
  • [X] Toplu taşımaya uzak
  • [X] Isınma izolasyon sorunu var

  • Görsel Seçilmedi
  • Bu gönderiye yorum yapılmamış.

  • Yorum yapmak için giriş yapabilirsiniz.
23/09/2025 00:48 | #7737303

Nezih bir muhit. Saygılı komşular. Genel olarak altyapı sorunu yok. Ulaşım imkanları iyi. Otobüs duraklarına yakın. Plaja çok yakın.

    Beğendiklerim
  • [✓] Altyapı iyi, su baskını sorunu yok
  • [✓] Trafik yoğun değil
  • [✓] Aidatlar bütçe dostu
  • [✓] Fiber internet altyapısı var
  • [✓] Ses izolasyonu iyi
  • [✓] Komşuluk ilişkileri iyi
  • [✓] Hayvan dostu bir yer
  • [✓] İnternet altyapısı iyi
  • [✓] Asansör bakımı düzenli yapılıyor
  • [✓] Otopark sorunu yok
  • [✓] Sessiz sakin
  • [✓] Güvenlik sorunu yok
    Beğenmediklerim
  • [X] Eski bina

  • Görsel Seçilmedi
  • Bu gönderiye yorum yapılmamış.

  • Yorum yapmak için giriş yapabilirsiniz.
15/08/2025 12:53 | #7157770

Merkezde yaşanılabilecek en iyi mahallelerden biri.

    Beğendiklerim
  • [✓] Altyapı iyi, su baskını sorunu yok
  • [✓] Hayvan dostu bir yer
  • [✓] İnternet altyapısı iyi
  • [✓] Asansör bakımı düzenli yapılıyor
  • [✓] Yönetim iyi çalışıyor
  • [✓] Otopark sorunu yok
  • [✓] Toplu taşımaya yakın
  • [✓] Isınma izolasyon sorunu yok
  • [✓] Güvenlik sorunu yok
    Beğenmediklerim
  • [X] Aidat maliyeti yüksek
  • [X] Kapalı garaj yok
  • [X] Eski bina

  • Görsel Seçilmedi
  • Bu gönderiye yorum yapılmamış.

  • Yorum yapmak için giriş yapabilirsiniz.
01/07/2025 09:39 | #8190109

Antalyanın yerlesinin oturdugu cok güzel bir yer. Tavsiye ederim.

    Beğendiklerim
  • [✓] Aidatlar bütçe dostu
  • [✓] Fiber internet altyapısı var
  • [✓] Komşuluk ilişkileri iyi
  • [✓] Hayvan dostu bir yer
  • [✓] İnternet altyapısı iyi
  • [✓] Asansör bakımı düzenli yapılıyor
  • [✓] Yönetim iyi çalışıyor
  • [✓] Otopark sorunu yok
  • [✓] Sessiz sakin
  • [✓] Güvenlik sorunu yok
    Beğenmediklerim
  • [X] Ses izolasyonu kötü
  • [X] Depreme dayanıklı değil

  • Görsel Seçilmedi
  • Bu gönderiye yorum yapılmamış.

  • Yorum yapmak için giriş yapabilirsiniz.
24/05/2025 10:58 | #3997368

Ev sahibi ile anlaşmak çok zor. Başınız ağrır. Birçok sorunlar var

    Beğendiklerim
  • [✓] Aidatlar bütçe dostu
  • [✓] Fiber internet altyapısı var
  • [✓] Asansör bakımı düzenli yapılıyor
  • [✓] Yönetim iyi çalışıyor
  • [✓] Otopark sorunu yok
    Beğenmediklerim
  • [X] Ses izolasyonu kötü
  • [X] Komşuluk ilişkileri iyi değil
  • [X] Kapalı garaj yok
  • [X] Toplu taşımaya uzak
  • [X] Isınma izolasyon sorunu var

  • Görsel Seçilmedi
  • Bu gönderiye yorum yapılmamış.

  • Yorum yapmak için giriş yapabilirsiniz.
18/05/2025 11:21 | #1715197

Tehlikeli bir sokak, hamam böcekleri sokaklarda cirit atıyor. Evlerinizde de hamam böceği görmeniz çok olası. Kiralar ucuz ama binalar eski ve yıpranmış. Çoğu 3 harfli markete yakın bir sokak. Sadece öğrenci veya düşük bütçeli bireylere tavsiye ederim.

    Beğendiklerim
  • [✓] Aidatlar bütçe dostu
  • [✓] Hayvan dostu bir yer
  • [✓] Toplu taşımaya yakın
    Beğenmediklerim
  • [X] Fiber internet altyapısı yok
  • [X] Ses izolasyonu kötü
  • [X] Isınma izolasyon sorunu var
  • [X] Eski bina
  • [X] Güvenlik sorunu var

  • Görsel Seçilmedi
  • Bu gönderiye yorum yapılmamış.

  • Yorum yapmak için giriş yapabilirsiniz.
09/04/2025 12:01 | #9381824

Antalyanın en yoğun yerlerinden birisi. Toptan eşya satan dükkanların olduğu bir yer

    Beğenmediklerim
  • [X] Altyapı iyi değil, yağmurlarda su basıyor
  • [X] Trafik çok yoğun
  • [X] Komşuluk ilişkileri iyi değil
  • [X] Kapalı garaj yok
  • [X] Asansör bakımsız
  • [X] Yönetim iyi çalışmıyor
  • [X] Otopark sorunu var
  • [X] Çok gürültülü
  • [X] Güvenlik sorunu var

  • Görsel Seçilmedi
  • Bu gönderiye yorum yapılmamış.

  • Yorum yapmak için giriş yapabilirsiniz.
01/04/2025 20:23 | #4962245

Güzel bir muhit gelişme açık altyapı sorunları zamanla gideriliyor mühimde bir sorun yok.

    Beğendiklerim
  • [✓] Trafik yoğun değil
  • [✓] Aidatlar bütçe dostu
  • [✓] Komşuluk ilişkileri iyi
  • [✓] Hayvan dostu bir yer
  • [✓] Otopark sorunu yok
    Beğenmediklerim
  • [X] Fiber internet altyapısı yok
  • [X] Kapalı garaj yok

  • Görsel Seçilmedi
  • Bu gönderiye yorum yapılmamış.

  • Yorum yapmak için giriş yapabilirsiniz.
26/03/2025 23:11 | #5844340

Gebizlide yaşam Hastanesi'nin yakınları guzel değil stadın üstü idare eder. Ama termosos ve caddenin üstü berbat uyuşturucu kullananlar zombi gibi geziyor


  • Görsel Seçilmedi
  • Bu gönderiye yorum yapılmamış.

  • Yorum yapmak için giriş yapabilirsiniz.
26/03/2025 11:30 | #3785327

Hiç beğenmedim.apartman çok bakımsız hep kirli.ev küçük

    Beğenmediklerim
  • [X] Hayvan dostu bir yer değil
  • [X] Asansör bakımsız
  • [X] Toplu taşımaya uzak

  • Görsel Seçilmedi
  • Bu gönderiye yorum yapılmamış.

  • Yorum yapmak için giriş yapabilirsiniz.
24/03/2025 14:05 | #2916508

Toyak Sitesi 1 Bu villa sitesi, sunduğu vaatlerin çok uzağında kalan bir hayal kırıklığı. Öncelikle konum olarak şehir merkezine oldukça uzak ve toplu taşıma imkânlarından yoksun. Araç sahibi olmayanlar için ulaşım büyük bir sorun. Tanıtımda 'havuzlu villa' olarak gösterilse de, gerçekte bakımsız ve ihmal edilmiş bir yerleşim alanı. Evlerin yapım kalitesi oldukça düşük; yazın dayanılmaz sıcak, kışın ise ısınma sorunları nedeniyle içinde yaşamak zor. Site içindeki ortak alanların bakımı yapılmıyor, güvenlik eksikliği göze çarpıyor ve çöpler düzenli olarak toplanmıyor. Ayrıca, aşırı çocuk gürültüsü ve evcil hayvanlara karşı olumsuz tutum, konforu iyice azaltıyor. Komşulardan kaynaklanan problemler de cabası. Kısacası, buraya yatırım yapan ya da kiralayan herkes, verdiği paranın karşılığını alamayacaktır. Kesinlikle tavsiye etmiyorum.

    Beğendiklerim
  • [✓] Fiber internet altyapısı var
  • [✓] İnternet altyapısı iyi
    Beğenmediklerim
  • [X] Altyapı iyi değil, yağmurlarda su basıyor
  • [X] Aidat maliyeti yüksek
  • [X] Ses izolasyonu kötü
  • [X] Komşuluk ilişkileri iyi değil
  • [X] Kapalı garaj yok
  • [X] Hayvan dostu bir yer değil
  • [X] Yönetim iyi çalışmıyor
  • [X] Otopark sorunu var
  • [X] Toplu taşımaya uzak
  • [X] Isınma izolasyon sorunu var
  • [X] Çok gürültülü
  • [X] Güvenlik sorunu var

  • Görsel Seçilmedi
  • Bu gönderiye yorum yapılmamış.

  • Yorum yapmak için giriş yapabilirsiniz.
20/03/2025 08:04 | #2498814

5 sene öncesine kadar sessiz sakin güZel bir sokaktı. Ancak sonradan açılan işletmeler Otel, emlak ofisi cafe vb işletmeler bir düzensizlik oluşturmskta.

    Beğendiklerim
  • [✓] Otopark sorunu yok
  • [✓] Toplu taşımaya yakın
    Beğenmediklerim
  • [X] Eski bina
  • [X] Çok gürültülü

  • Görsel Seçilmedi
  • Bu gönderiye yorum yapılmamış.

  • Yorum yapmak için giriş yapabilirsiniz.
@ziy***tci
Kiracı

ANTALYA MURATPAŞA KIZILTOPRAK 935. SK. Konut Tipi: Daire Oda Sayısı: 1+1

19/03/2025 23:35 | #6237563

Yollar sağanakta mahvoluyor, muratpaşa belediyesi umursamadığı için…

    Beğendiklerim
  • [✓] Otopark sorunu yok
  • [✓] Toplu taşımaya yakın
  • [✓] Yeni bina
  • [✓] Sessiz sakin
  • [✓] Güvenlik sorunu yok
    Beğenmediklerim
  • [X] Isınma izolasyon sorunu var

  • Görsel Seçilmedi
  • Bu gönderiye yorum yapılmamış.

  • Yorum yapmak için giriş yapabilirsiniz.
19/03/2025 22:21 | #1365580

Sarisuda atık su arıtma tesisi var diye kokuyor diyorlar. Buraya da bazen koku geliyor ama aşırı değil. Yine de rahatsız olan olabilir. Etrafta sahipsiz köpek ve her geçen gün sahibi tarafindan sokağa atılan köpek artıyor malesef. Bu da hem bizim hem de onların canını ve huzurunu tehdit ediyor. Onun dışında ormana ve denize yakınlığıyla çok güzel bir konum. Sadece kira ve ev satış fiyatlarına istenen fahiş fiyatlar konusunda sıkıntı var. Zaten Antalya'nın öbür ucu ve koku problemi olan yerde o fiyatlar olmaz kardeşim. Ruslar İranlılar gelmiş artırmış fiyatları ama şimdi bir bir gidiyorlar. Uyanın ev sahipleri, emlakçıların oyununa gelmeyin, satmayacaksaniz da ilana koymayın evleri boşuna.

    Beğendiklerim
  • [✓] Otopark sorunu yok
  • [✓] Toplu taşımaya yakın
  • [✓] Sessiz sakin
  • [✓] Güvenlik sorunu yok
    Beğenmediklerim
  • [X] Isınma izolasyon sorunu var

  • Görsel Seçilmedi
  • Bu gönderiye yorum yapılmamış.

  • Yorum yapmak için giriş yapabilirsiniz.
@EE
Kiracı

ANTALYA DÖŞEMEALTI YENİKÖY ATATÜRK CD. Konut Tipi: Daire Oda Sayısı: 2+1

19/03/2025 22:02 | #5384713

Cadde üzeri olduğu için çok gürültülü. Ayriyeten etrafta çok fena koku yayan bir ahir var, yeşillik ağaç görüyoruz ama ahir kokusu geliyor. Bir yandan da arada hayli mesafe olmasına rağmen organize sanayiden gelen beter kokular(sanırım atık su arıtma yakılırken çıkan kokular). Bir yandan bozuk yollar, berbat belediye, zamanında alınmayan çöpler. Bütün bu rezilliklere karşın fahiş kira ve ev fiyatları. Kendinizi seviyorsanız Yenikoyden uzak durun derim

    Beğendiklerim
  • [✓] Yeni bina
    Beğenmediklerim
  • [X] Otopark sorunu var
  • [X] Çok gürültülü
  • [X] Güvenlik sorunu var

  • Görsel Seçilmedi
  • Bu gönderiye yorum yapılmamış.

  • Yorum yapmak için giriş yapabilirsiniz.
18/03/2025 20:56 | #8432319

Burada eski evlerde ses yalıtımı çok kötü olduğu için; çocuklu aileler için üst katlarda ikamet edilmesini önermiyorum.

    Beğendiklerim
  • [✓] Otopark sorunu yok
  • [✓] Toplu taşımaya yakın

  • Görsel Seçilmedi
  • Bu gönderiye yorum yapılmamış.

  • Yorum yapmak için giriş yapabilirsiniz.
@Je***07
Kiracı

ANTALYA MURATPAŞA GEBİZLİ 1117. SK. Konut Tipi: Daire Oda Sayısı: 2+1

18/03/2025 03:29 | #3918832

Mahallede Uyuşturucu satışı var Her yerde uyuşturucu içen gençler var

    Beğendiklerim
  • [✓] Otopark sorunu yok
  • [✓] Toplu taşımaya yakın
  • [✓] Isınma izolasyon sorunu yok
  • [✓] Yeni bina
    Beğenmediklerim
  • [X] Çok gürültülü
  • [X] Güvenlik sorunu var

  • Görsel Seçilmedi
  • Bu gönderiye yorum yapılmamış.

  • Yorum yapmak için giriş yapabilirsiniz.
17/03/2025 09:32 | #9405773

Antalya nın yükselen yıldızı. Yakın zamanda yer bulamazsınız. Fiyatlar şuan alım fırsatı veriyor. Kaçırılmaması gereken yer.

    Beğendiklerim
  • [✓] Otopark sorunu yok
  • [✓] Toplu taşımaya yakın
  • [✓] Isınma izolasyon sorunu yok
  • [✓] Yeni bina
  • [✓] Sessiz sakin
  • [✓] Güvenlik sorunu yok

  • Görsel Seçilmedi
  • Bu gönderiye yorum yapılmamış.

  • Yorum yapmak için giriş yapabilirsiniz.
05/03/2025 10:22 | #7559670

Isınma problemleri var. Onun dışında konum olarak güzel. Eşyalı kiralanan bir ev, eşyaların çoğu eski.

    Beğendiklerim
  • [✓] Otopark sorunu yok
  • [✓] Toplu taşımaya yakın
  • [✓] Sessiz sakin
  • [✓] Güvenlik sorunu yok
    Beğenmediklerim
  • [X] Isınma izolasyon sorunu var

  • Görsel Seçilmedi
  • Bu gönderiye yorum yapılmamış.

  • Yorum yapmak için giriş yapabilirsiniz.
28/02/2025 11:32 | #4583716

bina çıkmaz sokakta, güvenli sakin bir aile apartmanı. 2+1, 100 m2, 7-8 yaşında bir bina

    Beğendiklerim
  • [✓] Sessiz sakin
    Beğenmediklerim
  • [X] Otopark sorunu var
  • [X] Isınma izolasyon sorunu var

  • Görsel Seçilmedi
  • Bu gönderiye yorum yapılmamış.

  • Yorum yapmak için giriş yapabilirsiniz.

Sessiz sakin aile apartmanı, mahallede de aileler yaşıyor genelde. Yürüme mesafesi gidebileceğiniz kahve içebileceğiniz yerler çok kısıtlı. Araçla hem Konyaaltı hem Lara tarafına ulaşım kolay ikisinin ortasında kalıyor.

    Beğendiklerim
  • [✓] Otopark sorunu yok
  • [✓] Isınma izolasyon sorunu yok
  • [✓] Sessiz sakin
  • [✓] Güvenlik sorunu yok

  • Görsel Seçilmedi
  • Bu gönderiye yorum yapılmamış.

  • Yorum yapmak için giriş yapabilirsiniz.
06/02/2025 15:34 | #6618245

2025 yılı şubat ayı için konuşacak olursam sitede büyük bir problem yok . Çöpler toplanıyor ,genelde temiz ve peyzaj düzenli ancak ara yollar daha yapılmadı özellikle yağmur yağınca iyice çukur oluyor fiber internet yok Aksu’dan airfiber ile internet sağlanıyor

    Beğendiklerim
  • [✓] Otopark sorunu yok
  • [✓] Yeni bina
  • [✓] Güvenlik sorunu yok
    Beğenmediklerim
  • [X] Toplu taşımaya uzak

  • Görsel Seçilmedi
  • Bu gönderiye yorum yapılmamış.

  • Yorum yapmak için giriş yapabilirsiniz.
25/01/2025 09:41 | #1173674

bu site gayet sessiz sakin bir site bir sorun yaşamadık 2 yıl oturduk sevdik beğendik

    Beğendiklerim
  • [✓] Otopark sorunu yok
  • [✓] Toplu taşımaya yakın
  • [✓] Isınma izolasyon sorunu yok
  • [✓] Sessiz sakin

  • Görsel Seçilmedi
  • Bu gönderiye yorum yapılmamış.

  • Yorum yapmak için giriş yapabilirsiniz.
24/01/2025 11:43 | #1618287

Mahalle kötü değil yaşanılabilir öğrencilerin çoğunlukta olduğu biraz gürültülü. Ev dublexi ikiye bölüp ayrı ayrı iki daire yapmışlar elektrik su diğer daire ile ortak ve maliyetli en üst kat terası daireye çevirdikleri için de ısınmıyor.

    Beğendiklerim
  • [✓] Otopark sorunu yok
    Beğenmediklerim
  • [X] Isınma izolasyon sorunu var
  • [X] Çok gürültülü

  • Görsel Seçilmedi
  • Bu gönderiye yorum yapılmamış.

  • Yorum yapmak için giriş yapabilirsiniz.
10/01/2025 09:59 | #9843309

Cadde üzeri ve her türlü market/otobüs/okul/hastane gibi yaşamsal alanlara ulaşımı rahat bir konum olmakla birlikte eski binaları maalesef gerçekten kötü inşa edilmiş. İzolasyon sorunları Antalya gibi nemli bir yerde ciddi sıkıntı yaratabiliyor doğalgazlı bir evde bile otursanız.

    Beğenmediklerim
  • [X] Isınma izolasyon sorunu var
  • [X] Eski bina
  • [X] Çok gürültülü

  • Görsel Seçilmedi
  • Bu gönderiye yorum yapılmamış.

  • Yorum yapmak için giriş yapabilirsiniz.
@mvl**rgn
Kiracı

ANTALYA KEPEZ KUZEYYAKA Konut Tipi: Daire Oda Sayısı: 2+1

09/01/2025 11:42 | #7942939

ailelere uygun mahalle güvenlik sorunu yok sakin temiz

    Beğendiklerim
  • [✓] Otopark sorunu yok
  • [✓] Toplu taşımaya yakın
  • [✓] Güvenlik sorunu yok
    Beğenmediklerim
  • [X] Isınma izolasyon sorunu var
  • [X] Eski bina
  • [X] Çok gürültülü

  • Görsel Seçilmedi
  • Bu gönderiye yorum yapılmamış.

  • Yorum yapmak için giriş yapabilirsiniz.
09/01/2025 10:35 | #1999968

Yeni yapılaşmanın olduğu bir muhitte olduğundan dolayı elektrik su kesintileri sık sık yaşanmakta ama kısa vadede böyle bir sorun kalacağını düşünmüyorum. Genel olarak elit güzel bir mevkii. Hemen hemen her apartmanın/sitenin otoparkı mevcut diyebilirim. Tercih edecek olanlara yardımcı olabilmişimdir umarım.

    Beğendiklerim
  • [✓] Otopark sorunu yok
  • [✓] Toplu taşımaya yakın
  • [✓] Yeni bina
  • [✓] Güvenlik sorunu yok

  • Görsel Seçilmedi
  • Bu gönderiye yorum yapılmamış.

  • Yorum yapmak için giriş yapabilirsiniz.
@ug*gr
Ev Sahibi

ANTALYA AKSU ALTINTAŞ Konut Tipi: Daire Oda Sayısı: 2+1

07/01/2025 10:32 | #3118284

sakin bir mahalle şuan için yeni yeni yerleşime açılıyor, otopark sorunu olmayan, aileye uygun bir apartmandır

    Beğendiklerim
  • [✓] Otopark sorunu yok
  • [✓] Toplu taşımaya yakın
  • [✓] Isınma izolasyon sorunu yok
  • [✓] Yeni bina
  • [✓] Sessiz sakin
  • [✓] Güvenlik sorunu yok

  • Görsel Seçilmedi
  • Bu gönderiye yorum yapılmamış.

  • Yorum yapmak için giriş yapabilirsiniz.
06/01/2025 20:18 | #8617427

Bu apartman sakin bir mahallede, otopark ve izolasyon sorunu olmayan, aileye uygun bir apartmandır.

    Beğendiklerim
  • [✓] Otopark sorunu yok
    Beğenmediklerim
  • [X] Toplu taşımaya uzak

  • Görsel Seçilmedi
  • Bu gönderiye yorum yapılmamış.

  • Yorum yapmak için giriş yapabilirsiniz.
05/01/2025 20:40 | #3884118

Meydankavağı Mahallesi hem şehirden uzak sayfiye yeri gibi, hem de tramvaya ve denize çok yakın, tam da şehrin kalbinde bir semt. genelde ailelerin oturduğu, iyi ilk ve orta derece okulların bulunduğu bir bölge. Maalesef meslek harici lise yok. Çok sayıda spor aleti , tenis kortu dahil bir sürü basketbol sahası park var. Hatta köpek parkı bile bulunmakta. Çok çeşitli fırın ve postane ile haftada iki kurulan açık pazarı var. Üç haneli marketlerin sayısını söylemiyorum bile.

    Beğendiklerim
  • [✓] Otopark sorunu yok
  • [✓] Toplu taşımaya yakın
  • [✓] Güvenlik sorunu yok

  • Görsel Seçilmedi
  • Bu gönderiye yorum yapılmamış.

  • Yorum yapmak için giriş yapabilirsiniz.
02/01/2025 20:16 | #5737533

Şehrin merkezinde. AVM, Cafe, bar ve alışveriş için mağazalara yürüme mesafesinde. Fakat Antalyanın ilk yerleşim yerlerinden olmasından dolayı mahalle ve sokaklar biraz tehlikeli.

    Beğendiklerim
  • [✓] Toplu taşımaya yakın
    Beğenmediklerim
  • [X] Otopark sorunu var
  • [X] Güvenlik sorunu var

  • Görsel Seçilmedi
  • Bu gönderiye yorum yapılmamış.

  • Yorum yapmak için giriş yapabilirsiniz.
31/12/2024 18:19 | #2307128

Bu apartman sakin bir mahallede, aileye uygun bir apartmandır.

    Beğendiklerim
  • [✓] Toplu taşımaya yakın
  • [✓] Sessiz sakin

  • Görsel Seçilmedi
  • Bu gönderiye yorum yapılmamış.

  • Yorum yapmak için giriş yapabilirsiniz.
31/12/2024 11:06 | #5787102

Ulaşım sorunu kamu binaları ve banka vb mesafeli oluşu Kaldırımsız yolların çokluğu.

    Beğenmediklerim
  • [X] Güvenlik sorunu var

  • Görsel Seçilmedi
  • Bu gönderiye yorum yapılmamış.

  • Yorum yapmak için giriş yapabilirsiniz.
@elm****afa
Kiracı

ANTALYA KEPEZ AHATLI 3121. SK. Bina No: 6 Konut Tipi: Daire Oda Sayısı: 2+1

29/12/2024 01:20 | #3588291

Sakin bir mahallede gürültülü bir caddeye komşu ve apartman sakinleri sorunlu

    Beğenmediklerim
  • [X] Otopark sorunu var
  • [X] Toplu taşımaya uzak
  • [X] Isınma izolasyon sorunu var
  • [X] Eski bina
  • [X] Güvenlik sorunu var

  • Görsel Seçilmedi
  • Bu gönderiye yorum yapılmamış.

  • Yorum yapmak için giriş yapabilirsiniz.
02/12/2024 16:09 | #3551664

Apartman güzel bir muhitte ancak yakın olduğu cadde ve önündeki sokak çok yoğun araç ve motor trafiğine sahip

    Beğendiklerim
  • [✓] Otopark sorunu yok
  • [✓] Toplu taşımaya yakın
  • [✓] Isınma izolasyon sorunu yok
  • [✓] Yeni bina
    Beğenmediklerim
  • [X] Çok gürültülü

  • Görsel Seçilmedi
  • Bu gönderiye yorum yapılmamış.

  • Yorum yapmak için giriş yapabilirsiniz.
01/12/2024 09:28 | #2716152

Oldukça geniş daireleri bulunan aileler için uygun bir sitedir

    Beğendiklerim
  • [✓] Otopark sorunu yok
  • [✓] Toplu taşımaya yakın
  • [✓] Isınma izolasyon sorunu yok
  • [✓] Güvenlik sorunu yok

  • Görsel Seçilmedi
  • Bu gönderiye yorum yapılmamış.

  • Yorum yapmak için giriş yapabilirsiniz.
28/11/2024 18:36 | #4550851

sessiz sakin güvenli bir yer. genellikle aile var mahallede

    Beğendiklerim
  • [✓] Otopark sorunu yok
  • [✓] Toplu taşımaya yakın
  • [✓] Isınma izolasyon sorunu yok
  • [✓] Sessiz sakin

  • Görsel Seçilmedi
  • Bu gönderiye yorum yapılmamış.

  • Yorum yapmak için giriş yapabilirsiniz.
14/11/2024 10:35 | #4003332

Bu apartman nezih bir mahallede olmasının yanı sıra en büyük sorunu yıllardır çözülemeyen sabah karşı gelen çöp kamyonudur. Sabaha karşı 4-5 gibi uykunun en tatlı yerinde gelen kamyon yere gömülü 3 çöp konteynerini boşaltmak için inanılmaz ses yapıyor. Belediye’ye yapılan şikayetleri sonuçsuz laldı. Fen ve temizlik işleri bu uygulamasam vazgeçmeyeceğini söyledi.

    Beğendiklerim
  • [✓] Otopark sorunu yok
    Beğenmediklerim
  • [X] Çok gürültülü

  • Görsel Seçilmedi
  • @Snglz

    Yorumunuzu belediyeyle paylasmayi dusundunuz mu?


    14/11/2024 15:33
  • Yorum yapmak için giriş yapabilirsiniz.
11/11/2024 18:01 | #1516637

Sular çok sık kesiliyor, toplu taşıma maalesef yok. Çok sessiz sakin huzur verici bir muhit.

    Beğendiklerim
  • [✓] Otopark sorunu yok
  • [✓] Yeni bina
  • [✓] Sessiz sakin
  • [✓] Güvenlik sorunu yok
    Beğenmediklerim
  • [X] Toplu taşımaya uzak
  • [X] Isınma izolasyon sorunu var

  • Görsel Seçilmedi
  • Bu gönderiye yorum yapılmamış.

  • Yorum yapmak için giriş yapabilirsiniz.
07/11/2024 18:40 | #8399099

Oldukça kalabalık bir mahalle olduğundan zaman zaman birkaç sokak öteye park etmek durumunda kalabilirsiniz. Site ve apartman genel olarak sakin ve güvenlikli.

    Beğendiklerim
  • [✓] Toplu taşımaya yakın
  • [✓] Isınma izolasyon sorunu yok
  • [✓] Güvenlik sorunu yok
    Beğenmediklerim
  • [X] Otopark sorunu var

  • Görsel Seçilmedi
  • Bu gönderiye yorum yapılmamış.

  • Yorum yapmak için giriş yapabilirsiniz.

Bu apartman sakin bir mahallede, otopark sorunu olmayan, aileye uygun bir apartmandır. Dairelerin arsa payı yüksek bir mahalledir. Kentsel dönüşüme uygundur.

    Beğendiklerim
  • [✓] Otopark sorunu yok
  • [✓] Toplu taşımaya yakın
  • [✓] Isınma izolasyon sorunu yok
  • [✓] Sessiz sakin
  • [✓] Güvenlik sorunu yok

  • Görsel Seçilmedi
  • Bu gönderiye yorum yapılmamış.

  • Yorum yapmak için giriş yapabilirsiniz.
05/11/2024 14:17 | #1698617

Sakin bir mahalle. Fırın-marketler-spor tesisleri-cami-semt pazarı dibinde. Apartman da son derece sakin bir apartman. Gürültüsüz patırtısız bir apartman. Otoparkı geniş.

    Beğendiklerim
  • [✓] Otopark sorunu yok
  • [✓] Toplu taşımaya yakın
  • [✓] Isınma izolasyon sorunu yok
  • [✓] Yeni bina
  • [✓] Sessiz sakin
  • [✓] Güvenlik sorunu yok

  • Görsel Seçilmedi
  • Bu gönderiye yorum yapılmamış.

  • Yorum yapmak için giriş yapabilirsiniz.
02/11/2024 10:16 | #2394162

Güzel nezih bir semt. Kendi işinde gücünde insanlar. Gece istediğiniz saatte güvenli bir şekilde dolaşa bilirsiniz. Alışveriş ve tüm olanaklara kolay erişim

    Beğendiklerim
  • [✓] Otopark sorunu yok
  • [✓] Toplu taşımaya yakın
  • [✓] Isınma izolasyon sorunu yok
  • [✓] Sessiz sakin
  • [✓] Güvenlik sorunu yok

  • Görsel Seçilmedi
  • Bu gönderiye yorum yapılmamış.

  • Yorum yapmak için giriş yapabilirsiniz.
31/10/2024 11:07 | #6513381

Apartman sakin ve aileye uygundur, hemen yanında düğün salonu ve kreş olması gürültü açısından sorun oluşturabilir.

    Beğendiklerim
  • [✓] Otopark sorunu yok
  • [✓] Toplu taşımaya yakın
  • [✓] Isınma izolasyon sorunu yok
  • [✓] Yeni bina
  • [✓] Güvenlik sorunu yok

  • Görsel Seçilmedi
  • Bu gönderiye yorum yapılmamış.

  • Yorum yapmak için giriş yapabilirsiniz.
27/10/2024 20:38 | #9843115

Sessiz sakin bir köy. Emeklilik hayatında tercih edilebilir.

    Beğendiklerim
  • [✓] Otopark sorunu yok
  • [✓] Sessiz sakin

  • Görsel Seçilmedi
  • Bu gönderiye yorum yapılmamış.

  • Yorum yapmak için giriş yapabilirsiniz.

Aparmana bir neanderthal ailesi taşındı taşınalı binada huzur kalmadı. Bunların 10 yaşında bir veledi var. Yürümeyi bilmiyor. 3 metrelik mesafeye bile koşarak ulaşma potansiyeline sahip. Bina zaten eski ve karton gibi.Evlerdeki tüm konuşmalar, hareketler olduğu gibi duyuluyor. Neanderthal aile babası işsiz gücsüz bir tip. Gece saat 3 lere kadar şamataları kesilmiyor. Hangi katta bulunduğunuzun bir önemi yok . Bir şekilde size ulaşırlar. Binada sözde kamera var ama isteyen kafasına göre kapatabiliyor veya kayıtları silebiliyor. Otopark alanı var ama aracınıza vuran çizen zarar veren olduğunda kamera kayıtları silinmiş olduğundan kim olduğunu tespit edemiyorsunuz. Dış kapı kerhane kapısı gibi. 7 24 açık. İnip çıkanlar ekseriyetle koşarak inip çıktığından gece uykudan sıçrayarak uyanma keyfi yaşayabiliyorsunuz. Binada yaşayan 3 5 düzgün insan kaçıp gitti. Kalanlar ya gitme planı yapıyor. Neanderthaller için mutlu ve özgürce yaşayabilecekleri çok uygun bir apartman. Gece yarısı nara atmak, duvara şut çekmek ya da evde at beslemek gibi vazgeçemediğiniz hobileriniz varsa ya da özgürce evin içinnde her şeyi yapıp birilerini rahatsız etmekten yana bir çekinceniz yoksa bu apartman tam size göre. Aksi takdirde uzak durun.

    Beğendiklerim
  • [✓] Toplu taşımaya yakın
    Beğenmediklerim
  • [X] Otopark sorunu var
  • [X] Eski bina
  • [X] Çok gürültülü
  • [X] Güvenlik sorunu var

  • Görsel Seçilmedi
  • Bu gönderiye yorum yapılmamış.

  • Yorum yapmak için giriş yapabilirsiniz.
13/10/2024 10:41 | #5322860

Kalabalıklaştı, hala güvenli fakat yavaş yavaş garip insanlar görülmeye başladı


  • Görsel Seçilmedi
  • Bu gönderiye yorum yapılmamış.

  • Yorum yapmak için giriş yapabilirsiniz.
@xx
Kiracı

ANTALYA ALANYA KADIPAŞA ALİ HAYDAR SK. Konut Tipi: Daire Oda Sayısı: 2+1

16/08/2024 11:23 | #8809263

Kiralar çok pahalı. Alanya'da rus ukrayna savaşından sonra, emlakçıların büyük gayreti sonucu kiralar tavan yapmış durumda.

    Beğenmediklerim
  • [X] Otopark sorunu var
  • [X] Eski bina
  • [X] Çok gürültülü

  • Görsel Seçilmedi
  • Bu gönderiye yorum yapılmamış.

  • Yorum yapmak için giriş yapabilirsiniz.
09/12/2023 21:19 | #5075914

Bu sitenin en eski oturanlardan biriydim 1990'larda Gürsu, hatta Konyaaltındaki en lüks siteydi. Yalniz o vakitler cadde ana cadde degildi. Sahil caddesi ana cadde idi. Gayet sakin, şimdiki gibi kalabalik olmayan, guzel bir siteydi. Yillar sonra ziyarete geldim. İnanılmaz gürültülü, Ataturk Caddesi E5 karayolu olmus. Bu bolge cok ama cok goc almis, yollar kalabalik, heryer luks kebap, balik restauranti, konyaalti sahili hınca hınç insan dolu. Fazlasi Ile betonlasmis, umarim belediye daha fazla beton parklar yapmaz. Cok bina, çok az ağaç var bu bolgede. Denize kadar bir gölgede yürümek imkansiz. Bunun yaninda, site icin olumlu yönler ise istediğiniz herseye oldukca yakin, market, restaurantlar, cafe, denize inmek 10 dakikanizi alir. Uzas sitesini yapan insaat firmasi Antalya'nin çok eski ve tanınmış yerli insaat firmasi ve Çok sağlam ve kaliteli malzeme ile yapıldığını biliyorum. Bir de saniyorum Uzas sitesi halen en buyuk havuzlu site konumunda. Havuzu gercekten neredeyse olimpik uzunlukta ve guzel agaclandirmasi ve bakimi var.

    Beğendiklerim
  • [✓] Otopark sorunu yok
  • [✓] Toplu taşımaya yakın
  • [✓] Isınma izolasyon sorunu yok
  • [✓] Güvenlik sorunu yok
    Beğenmediklerim
  • [X] Çok gürültülü

  • Görsel Seçilmedi
  • Bu gönderiye yorum yapılmamış.

  • Yorum yapmak için giriş yapabilirsiniz.
12/10/2020 07:26 | #376

Apartman rezalet. Aşağıdaki kapı sürekli açık olduğu için apartmana kedi köpek pisliğini yapıyor. Yıkanmıyor. Zil ve ışıklar asla çalışmıyor. Aidat bu sebeplerden ötürü yok. Ev sahibi sorunlu. Eve giren çıkanı dahi hesap soruyor. Evde evcil hayvan beslenmesine izin vermiyor. Evin çok fazla yerinde çatlak ve kırıklar var. Apartman nisandan itibaren böcekleniyor ve evi aşırı şekilde böcek basıyor. Priz kenarlarından bile böcekler çıkıyor. Senede bir kere net ilaçlama yapmanız gerekmekte.


  • Görsel Seçilmedi
  • Bu gönderiye yorum yapılmamış.

  • Yorum yapmak için giriş yapabilirsiniz.

Benim kendi evim google da kerci mehmet aparmanı yazınca çıkıyor 5 yıldız verelim ty.

    Beğendiklerim
  • [✓] Trafik yoğun değil
  • [✓] Aidatlar bütçe dostu
  • [✓] Fiber internet altyapısı var
  • [✓] Komşuluk ilişkileri iyi
  • [✓] Depreme dayanıklı
  • [✓] Hayvan dostu bir yer
  • [✓] İnternet altyapısı iyi
  • [✓] Otopark sorunu yok
  • [✓] Toplu taşımaya yakın
  • [✓] Yeni bina
  • [✓] Sessiz sakin

  • Görsel Seçilmedi
  • Bu gönderiye yorum yapılmamış.

  • Yorum yapmak için giriş yapabilirsiniz.
30/11/2025 21:02 | #7418015

Zeytinköy’e yakın olduğu için sokakta arada sırada uyuşturucu kullanan tiplerle karşılaşmak çok doğal. Binadaki duvarlar çok ince, yan komşunun telefonda konuştuğu adamı duyabiliyorum, akılalmaz bir olay.

    Beğendiklerim
  • [✓] Aidatlar bütçe dostu
  • [✓] Fiber internet altyapısı var
  • [✓] Asansör bakımı düzenli yapılıyor
    Beğenmediklerim
  • [X] Ses izolasyonu kötü
  • [X] Kapalı garaj yok
  • [X] Güvenlik sorunu var

  • Görsel Seçilmedi
  • Bu gönderiye yorum yapılmamış.

  • Yorum yapmak için giriş yapabilirsiniz.