14/02/2025 03:22 | #8408422

Apartman sakin, komşular anlayışlı, otopark sorunu yok, aileye uygun. İki kişiyiz, daire bize artık büyük geliyor. Bu yüzden satıyorum. İlgilenenler yazabilir

    Beğendiklerim
  • [✓] Otopark sorunu yok
  • [✓] Toplu taşımaya yakın
  • [✓] Isınma izolasyon sorunu yok
  • [✓] Sessiz sakin
  • [✓] Güvenlik sorunu yok

  • Görsel Seçilmedi
  • Bu gönderiye yorum yapılmamış.

  • Yorum yapmak için giriş yapabilirsiniz.
14/11/2024 10:35 | #4003332

Bu apartman nezih bir mahallede olmasının yanı sıra en büyük sorunu yıllardır çözülemeyen sabah karşı gelen çöp kamyonudur. Sabaha karşı 4-5 gibi uykunun en tatlı yerinde gelen kamyon yere gömülü 3 çöp konteynerini boşaltmak için inanılmaz ses yapıyor. Belediye’ye yapılan şikayetleri sonuçsuz laldı. Fen ve temizlik işleri bu uygulamasam vazgeçmeyeceğini söyledi.

    Beğendiklerim
  • [✓] Otopark sorunu yok
    Beğenmediklerim
  • [X] Çok gürültülü

  • Görsel Seçilmedi
  • @Snglz

    Yorumunuzu belediyeyle paylasmayi dusundunuz mu?


    14/11/2024 15:33
  • Yorum yapmak için giriş yapabilirsiniz.