07/04/2025 08:48 | #8712101

Site Emlak Konut tarafından yapılmış ve sonrasında bir süreliğine özel bir yönetim şirketine site yönetimi bırakılmış. Yönetim aşırı yüksek aidatlar alıyor. Sitede sosyal tesis bulunmuyor güvenlik de kötü durumda. Nisan 2025 ayında ısınma dahil 7500₺ civarı aidat ödendi.

    Beğendiklerim
  • [✓] Altyapı iyi, su baskını sorunu yok
  • [✓] Fiber internet altyapısı var
  • [✓] Komşuluk ilişkileri iyi
  • [✓] Depreme dayanıklı
  • [✓] Kapalı garaj var
  • [✓] Hayvan dostu bir yer
  • [✓] İnternet altyapısı iyi
  • [✓] Asansör bakımı düzenli yapılıyor
  • [✓] Isınma izolasyon sorunu yok
  • [✓] Yeni bina
  • [✓] Sessiz sakin
    Beğenmediklerim
  • [X] Aidat maliyeti yüksek
  • [X] Ses izolasyonu kötü
  • [X] Yönetim iyi çalışmıyor
  • [X] Otopark sorunu var
  • [X] Güvenlik sorunu var

  • Görsel Seçilmedi
  • Bu gönderiye yorum yapılmamış.

  • Yorum yapmak için giriş yapabilirsiniz.