06/10/2024 05:17 | #6750231

KİPTAŞ/MESA burada yıllardır sakince yaşayan insanların topraklarına-evlerine çöküp,devasa bir mahalle inşa ediyor.İnşaat 3 yıldır kalan mahalle sakinlerine tozu-toprağı-gürültüsüyle Cehennem azabı yaşatıyor.Proje bitince evlerin kira/satış bedelleri ise 30 milyon TL üzerinde...Sorması ayıp ama,MAHALLEMİ KİME PEŞKEŞ ÇEKTİNİZ SAYIN(?!) BELEDİYE BAŞKANI?


  • Görsel Seçilmedi
  • Bu gönderiye yorum yapılmamış.

  • Yorum yapmak için giriş yapabilirsiniz.