Bu apartman sakin, sessiz; ancak pis ve doğru düzgün kaldırımları olmayan bir mahallede yer almaktadır. Otoparkta her dairenin 1 araçlık yeri vardır. Yeni binadır. Küçük aileler için uygundur. Ses yalıtımı çok iyi değildir. Alt/Üst/Yan dairelerden ses gelebilmektedir.
- [✓] Otopark sorunu yok
- [✓] Toplu taşımaya yakın
- [✓] Isınma izolasyon sorunu yok
- [✓] Yeni bina
- [✓] Sessiz sakin
- [✓] Güvenlik sorunu yok
Beğendiklerim
-
@Pembe Panter
merhaba, apartman adı veya numarasını belirtmemişsiniz
07/01/2025 13:37 -
@Pembe Panter
Kiralar ne kadar?
08/01/2025 05:55 - Yorum yapmak için giriş yapabilirsiniz.
Yorumlar
yükleniyor.