İt kopuk serseri soytarının cirit attığı, güney amerika ülkelerinden hallice bir mahalle. Bir bütün İstanbul için de söylenebilir ancak bu semt ve çevre komşu ilçeler tam bir gayya kuyusu. Özellikle yazın motorsiklet egzosu patlatanlardan dolayı gürültü had safhada. Otopark yeri bulmak cennetten tapu almak gibi. Güvenlik sorunu üst düzeyde.

    Beğendiklerim
  • [✓] Toplu taşımaya yakın
    Beğenmediklerim
  • [X] Otopark sorunu var
  • [X] Çok gürültülü
  • [X] Güvenlik sorunu var

  • Görsel Seçilmedi
  • Bu gönderiye yorum yapılmamış.

  • Yorum yapmak için giriş yapabilirsiniz.

Son derece kalabalık yaşamanın çok zor ve stresli olduğu bir yer. Arabanız varsa daha vahim park yeri bulmak akşam saatinde imkansız. yaşayan topluluk çok sorunlu parktan dolayı sorunlar yaşanıyor ve insanlar çok pasaklı. 20 metre ötede çöp konteyneri varken gidip binanın önüne çöp poşeti bırakıyor. Her yer çöp içinde insan yaşadığı alana saygı duymazsa zaten komşusuna da duymaz. Garip bir yer birazcık bile vizyon sahibiyseniz zorlanırsınız burada yaşamakta.

    Beğendiklerim
  • [✓] Altyapı iyi, su baskını sorunu yok
  • [✓] Fiber internet altyapısı var
  • [✓] İnternet altyapısı iyi
    Beğenmediklerim
  • [X] Trafik çok yoğun
  • [X] Komşuluk ilişkileri iyi değil
  • [X] Kapalı garaj yok
  • [X] Otopark sorunu var
  • [X] Çok gürültülü

  • Görsel Seçilmedi
  • Bu gönderiye yorum yapılmamış.

  • Yorum yapmak için giriş yapabilirsiniz.