22/03/2025 02:53 | #6793300

Tekstil fabrikası yoğunlukta olan bir bölge, insan kalabalığı var. Toplu ulaşımı ne yakın ne uzak ama genel olarak merkezi noktalara ulaşım uzun sürüyor. En azından Ataköy-Olimpiyat metrosu ile Yenibosna ve Ataköy Marmaray bağlantısı sağlandıktan sonra ulaşım nispeten kolaylaştı diyebilirim. Çok sesli bir semt. Huzurlu hissedilecek bir yer kesinlikle değil. İş icabı işine yakın olsun diye yaşarsın.

    Beğendiklerim
  • [✓] Fiber internet altyapısı var
  • [✓] İnternet altyapısı iyi
  • [✓] Asansör bakımı düzenli yapılıyor
  • [✓] Yeni bina
    Beğenmediklerim
  • [X] Kapalı garaj yok
  • [X] Otopark sorunu var
  • [X] Çok gürültülü

  • Görsel Seçilmedi
  • Bu gönderiye yorum yapılmamış.

  • Yorum yapmak için giriş yapabilirsiniz.