Çok sakin,çocukların güvenle buyuyebilecegi bir yer. Tek sıkıntı kış şartları uzun sürüyor ama evler dogalgazli ısınma problemi yaşamazsınız
- [✓] Otopark sorunu yok
- [✓] Isınma izolasyon sorunu yok
- [✓] Sessiz sakin
- [✓] Güvenlik sorunu yok
Beğendiklerim
Yorumlar
yükleniyor.