24/03/2025 02:28 | #2437379

Neden didimde ev kiraları bu kadar yüksek zaten tefe tüfe artışı var birde kirayı asgari ücret istiyorlar 40 yıllık ev bakımsız nedir bu açgözlülük didimde çalışan insanların durumu zaten ortada didimde holdingler varda millet orda üst düzey yöneticimi

    Beğendiklerim
  • [✓] Trafik yoğun değil
  • [✓] Hayvan dostu bir yer
  • [✓] Sessiz sakin
    Beğenmediklerim
  • [X] Altyapı iyi değil, yağmurlarda su basıyor
  • [X] Depreme dayanıklı değil
  • [X] İnternet altyapısı kötü
  • [X] Toplu taşımaya uzak
  • [X] Eski bina

  • Görsel Seçilmedi
  • Bu gönderiye yorum yapılmamış.

  • Yorum yapmak için giriş yapabilirsiniz.