Neden didimde ev kiraları bu kadar yüksek zaten tefe tüfe artışı var birde kirayı asgari ücret istiyorlar 40 yıllık ev bakımsız nedir bu açgözlülük didimde çalışan insanların durumu zaten ortada didimde holdingler varda millet orda üst düzey yöneticimi
- [✓] Trafik yoğun değil
- [✓] Hayvan dostu bir yer
- [✓] Sessiz sakin
Beğendiklerim
- [X] Altyapı iyi değil, yağmurlarda su basıyor
- [X] Depreme dayanıklı değil
- [X] İnternet altyapısı kötü
- [X] Toplu taşımaya uzak
- [X] Eski bina
Beğenmediklerim
Yorumlar
yükleniyor.