Yorum Detayları
Dağ başında bir toplu konut kışın çok rüzgar var ve camlar sallanıyor rüzgardan sesten uyuyamıyorsunuz aşağıdaki yukarıdaki yandaki komşuların her sesi geliyor çok kalabalık ve aidatı gerkesiz yüksek.
- [✓] Yeni bina
- [X] Otopark sorunu var
- [X] Toplu taşımaya uzak
- [X] Isınma izolasyon sorunu var
- [X] Çok gürültülü
- [X] Güvenlik sorunu var
- Bu gönderiye yorum yapılmamış. İlk yorumu yapan sen ol.
Yorumlar
yükleniyor.