Çok buhar var hem de o kadar çok varki bazen camlar buhar oluyo
- [✓] Otopark sorunu yok
- [✓] Yeni bina
Beğendiklerim
- [X] Toplu taşımaya uzak
Beğenmediklerim
Yorumlar
yükleniyor.