06/04/2025 00:26 | #1314908

Mahallemiz çok güzel ve çok elit insanlardan oluşmaktadır

    Beğenmediklerim
  • [X] Altyapı iyi değil, yağmurlarda su basıyor
  • [X] Ses izolasyonu kötü
  • [X] Komşuluk ilişkileri iyi değil
  • [X] Asansör bakımsız
  • [X] Yönetim iyi çalışmıyor

  • Görsel Seçilmedi
  • Bu gönderiye yorum yapılmamış.

  • Yorum yapmak için giriş yapabilirsiniz.