03/07/2025 20:06 | #9820695

En iyi ihtimalle gece 12'ye kadar sokağın tüm gürültüsünü dinlemek için birebir, olası bir 6.5 üzeri depremde de yerle bir olacağız. Bunun harici bakarsan Kablonet altyapısı hariç fiber altyapı da yok. Zamanında teklif etmemize rağmen asansör yapımını da bazı daire sahipleri kabul etmedi bu sebeple asansör de yok. Sahile çok yakın başka da pek matah bir yanı yok maalesef. Bunun yanında kışın bile pek soğuk oluyor diyemem izolasyon fena değil herhalde.

    Beğendiklerim
  • [✓] Altyapı iyi, su baskını sorunu yok
  • [✓] Aidatlar bütçe dostu
  • [✓] Fiber internet altyapısı var
  • [✓] Ses izolasyonu iyi
  • [✓] Isınma izolasyon sorunu yok
    Beğenmediklerim
  • [X] Kapalı garaj yok
  • [X] Otopark sorunu var
  • [X] Eski bina
  • [X] Çok gürültülü

  • Görsel Seçilmedi
  • Bu gönderiye yorum yapılmamış.

  • Yorum yapmak için giriş yapabilirsiniz.