Ses ve Isı yalıtımı çok kötü. Üst kattaki birisi duşa girse, tuvalete girse, çamaşır makinesi çalıştırsa saatlerce tüm evde su sesi duyuluyor. Ayrıca komşu duvar ile arasında ses yalıtımı sıfır. Salonun ortasında dururken komşunun normal ses tonu ile ne konuştuğu çok rahat duyuluyor. Ayrıca en ufak bir rüzgar estiğinde tüm ev buz kesiyor. İstanbul yolu üzerinde bulunuyor ve arabanız yoksa bir durağa ulaşmak için kaldırım olmadığından dolayı yürürken belli yerlerde İstanbul Yolu üzerinde yürümeniz gerekiyor.

    Beğendiklerim
  • [✓] Fiber internet altyapısı var
  • [✓] Kapalı garaj var
  • [✓] İnternet altyapısı iyi
  • [✓] Asansör bakımı düzenli yapılıyor
  • [✓] Yönetim iyi çalışıyor
  • [✓] Otopark sorunu yok
    Beğenmediklerim
  • [X] Ses izolasyonu kötü
  • [X] Toplu taşımaya uzak
  • [X] Isınma izolasyon sorunu var
  • [X] Çok gürültülü

  • Görsel Seçilmedi
  • Bu gönderiye yorum yapılmamış.

  • Yorum yapmak için giriş yapabilirsiniz.