21/11/2025 17:15 | #9038205

Aman diyim, sadece bu sokak değil direkt Kuştepe sınırlarında ve yakınlarında olan hiçbir yerde yaşamayın. Canınız tehlikede. Kira ucuz diye sakın gelmeyin.

    Beğendiklerim
  • [✓] Yeni bina
    Beğenmediklerim
  • [X] Fiber internet altyapısı yok
  • [X] Ses izolasyonu kötü
  • [X] Komşuluk ilişkileri iyi değil
  • [X] Kapalı garaj yok
  • [X] Hayvan dostu bir yer değil
  • [X] İnternet altyapısı kötü
  • [X] Yönetim iyi çalışmıyor
  • [X] Otopark sorunu var
  • [X] Toplu taşımaya uzak
  • [X] Isınma izolasyon sorunu var
  • [X] Çok gürültülü
  • [X] Güvenlik sorunu var

  • Görsel Seçilmedi
  • Bu gönderiye yorum yapılmamış.

  • Yorum yapmak için giriş yapabilirsiniz.