Yorum Detayları

2025-09-23 14:02:25 / #5927824

otopark sorunu var sürekli tozlu bir yer. hava nemli herkese uygun olmayabilir. rutubet oluyor.

  • [✓] Altyapı iyi, su baskını sorunu yok
  • [✓] Trafik yoğun değil
  • [✓] Aidatlar bütçe dostu
  • [✓] Fiber internet altyapısı var
  • [✓] Ses izolasyonu iyi
  • [✓] Komşuluk ilişkileri iyi
  • [✓] Hayvan dostu bir yer
  • [✓] İnternet altyapısı iyi
  • [✓] Asansör bakımı düzenli yapılıyor
  • [✓] Yönetim iyi çalışıyor
  • [✓] Yeni bina
  • [✓] Sessiz sakin
  • [✓] Güvenlik sorunu yok
  • [X] Kapalı garaj yok
  • [X] Otopark sorunu var
  • [X] Toplu taşımaya uzak
  • [X] Isınma izolasyon sorunu var

  • Bu gönderiye yorum yapılmamış. İlk yorumu yapan sen ol.
  • Görsel Seçilmedi