Yorum Detayları

2025-07-08 13:10:30 / #2552477

valide-i atik genel olarak tatli bir mahalle fakat binalar eski ve bakimsiz, yollar dar, otopark sorunu cok fazla.

  • [✓] Altyapı iyi, su baskını sorunu yok
  • [✓] Komşuluk ilişkileri iyi
  • [✓] Hayvan dostu bir yer
  • [X] Trafik çok yoğun
  • [X] Fiber internet altyapısı yok
  • [X] Ses izolasyonu kötü
  • [X] İnternet altyapısı kötü
  • [X] Otopark sorunu var
  • [X] Isınma izolasyon sorunu var
  • [X] Eski bina

  • Bu gönderiye yorum yapılmamış. İlk yorumu yapan sen ol.
  • Görsel Seçilmedi