Yorum Detayları

2025-02-01 04:57:24 / #5774184

Ulaşım biraz zahmetli kışın sorun ama manzarası güzel

  • [✓] Otopark sorunu yok
  • [✓] Isınma izolasyon sorunu yok
  • [✓] Yeni bina
  • [✓] Sessiz sakin
  • [✓] Güvenlik sorunu yok

  • {{ $comment->comment_author->username }}

    Başıbüyük tokiden ev bakıyoruz 10-15 yıllık sarı binalara önerir misiniz nasıl genel olarak


    2025-03-29 20:30:07
  • {{ $comment->comment_author->username }}

    1. Etap yüksek ama zemin güvenli yapılmış komşular genelde mahalle sakinleri eski gecekondu komşuları ama öyle fındıklı kadar medeniyetsiz değiller. Bına iç ve dıştan yalıtımlı en üst kat çatı yalıtımı çok iyi manzarası çok güzel ama kışın ulaşım çok sorun oluyor yollar dar ve tek yön . Ulaşıp hep sorun yani


    2025-03-29 21:45:16
  • Görsel Seçilmedi