Yorum Detayları
Gayet nezih, lüks. Yalnızca otopark problemi yaşıyoruz. Eğer sitede yaşamıyorsanız otopark problemi çok ciddi.
- [✓] Altyapı iyi, su baskını sorunu yok
- [✓] Trafik yoğun değil
- [✓] Fiber internet altyapısı var
- [✓] Güvenlik sorunu yok
- [X] Kapalı garaj yok
- [X] Toplu taşımaya uzak
- Bu gönderiye yorum yapılmamış. İlk yorumu yapan sen ol.
Yorumlar
yükleniyor.