Yorum Detayları

2026-05-04 17:46:30 / #2903567

Site metroya yakın olması sebebiyle cazip bir mekan olsa da site içerisindeki yönetim kadrosu iş yapmaktan ziyade durumu idare eden, para yiyici bir kadro. Senelerden beri mal sahiplerinden aldıkları ek ödenekler can sıkıcı. Aidatlar hiç az değil, Yönetim berbat, başı bozuk ve umursamaz. Bu fiyata para verip dert sahibi olmak isteyen buyursun.

  • [✓] Fiber internet altyapısı var
  • [✓] Kapalı garaj var
  • [✓] Toplu taşımaya yakın
  • [✓] Isınma izolasyon sorunu yok
  • [✓] Güvenlik sorunu yok
  • [X] Aidat maliyeti yüksek
  • [X] Ses izolasyonu kötü
  • [X] Yönetim iyi çalışmıyor

  • Bu gönderiye yorum yapılmamış. İlk yorumu yapan sen ol.
  • Görsel Seçilmedi