Yorum Detayları

2025-04-08 08:36:28 / #9887277

Bina yalıtımı yetersiz. Asansörler bakımsız. Etrafta çok fazla ses var. Özellikle yanıbaşında bulunan parkta gençler geceleri aşırı rahatsız edici şeyler yapıyor. Cadde önü olduğu için motor araç aşırı yüksek ses var.

  • [✓] Trafik yoğun değil
  • [✓] Aidatlar bütçe dostu
  • [✓] Fiber internet altyapısı var
  • [✓] Otopark sorunu yok
  • [✓] Toplu taşımaya yakın
  • [X] Altyapı iyi değil, yağmurlarda su basıyor
  • [X] Ses izolasyonu kötü
  • [X] Komşuluk ilişkileri iyi değil
  • [X] Kapalı garaj yok
  • [X] İnternet altyapısı kötü
  • [X] Asansör bakımsız
  • [X] Yönetim iyi çalışmıyor
  • [X] Isınma izolasyon sorunu var
  • [X] Çok gürültülü
  • [X] Güvenlik sorunu var

  • Bu gönderiye yorum yapılmamış. İlk yorumu yapan sen ol.
  • Görsel Seçilmedi