Yorum Detayları

2025-07-12 12:24:54 / #5718982

Sokak malesef çok gürültülü, uyuşturucu satıcıları cirit atıyor, bağımlıların yaşattıklarından bıktığımız için taşınmayı düşünüyoruz. Kiralar Ankara'nın merkezindeki diğer mahallelere göre uygun olduğu için taşınmak da kolay değil malesef. Benzeri merkezilikte bir mahalleye taşınmayı düşündüğünüz anda %50 daha fazla kira vermeyi göze almanız gerekiyor.

  • [✓] Altyapı iyi, su baskını sorunu yok
  • [✓] Trafik yoğun değil
  • [✓] Aidatlar bütçe dostu
  • [✓] Fiber internet altyapısı var
  • [✓] Depreme dayanıklı
  • [✓] İnternet altyapısı iyi
  • [✓] Toplu taşımaya yakın
  • [✓] Isınma izolasyon sorunu yok
  • [X] Ses izolasyonu kötü
  • [X] Komşuluk ilişkileri iyi değil
  • [X] Kapalı garaj yok
  • [X] Hayvan dostu bir yer değil
  • [X] Yönetim iyi çalışmıyor
  • [X] Otopark sorunu var
  • [X] Eski bina
  • [X] Çok gürültülü
  • [X] Güvenlik sorunu var

  • Bu gönderiye yorum yapılmamış. İlk yorumu yapan sen ol.
  • Görsel Seçilmedi