Yorum Detayları
daire no hatırlamıyorum ama 1. katta(girişin üstü yani zaten 2 katlı bina) ön cepheye bakan dairenin üst katında deli bir kadın oturuyor. ne ev sahibi ne emlakçı bu bilgiyi asla vermiyor. komşulardan öğrendim ki meğer her giren kiracı koşarak kaçıyormuş. zaten bunu bilen insan o evi tutmaz. kadın şizofren gecenin bir yarısı yerlere bir şeyler fırlatıp sürekli küfrediyor. alt katına kim oturursa otursun kafayı takıyormuş. gece 3'te tavanına vurduğumu sanıyor bir de üstelik bana cevap vermek için yere bir şeyler fırlatıyormuş aman diyeyim uzak durun.
- [X] Eski bina
- [X] Çok gürültülü
- [X] Güvenlik sorunu var
-
{{ $comment->comment_author->username }}
Enteresan
2025-03-23 15:53:33 -
{{ $comment->comment_author->username }}
Bence şikayet edilebilir
2026-05-12 23:39:47
Yorumlar
yükleniyor.