Yorum Detayları

2025-03-20 06:36:58 / #2294054

Berbat apartman berbat daire berbat mahalle.Ne olayları biter ne polis baskınları komşular rezalet ötesi şehir hayatına alışamamış toplum için de nasıl yaşanması gerektiğini bilmeyen insanlarla dolu bir mahalle.Genellikle toprak sahipleri oturuyor bu bölge de .Bina eski merdivenler evlere şenlik ısı ve ses yalıtımı asla yok.Sürekli gürültü motor sesleri geçen arabaların don ses müzikleri sütçü, lastikçi sesleri herşey birbirine karışıyor.Eski gecekondu mahalle geleneğini sürdüren varoş bi yer.

  • [X] Otopark sorunu var
  • [X] Isınma izolasyon sorunu var
  • [X] Eski bina
  • [X] Çok gürültülü
  • [X] Güvenlik sorunu var

  • Bu gönderiye yorum yapılmamış. İlk yorumu yapan sen ol.
  • Görsel Seçilmedi